Viaja a Amsterdam con McKinsey el 13 y 14 Noviembre

Orientación profesional, oportunidades laborales, ofertas de trabajo, becas, programas para estudiar o trabajar fuera
Responder
Redaccion
Asociado

Viaja a Amsterdam con McKinsey el 13 y 14 Noviembre

Mensaje por Redaccion »

Imagen
Are you interested in operational excellence and performance transformation? Do you find it exciting to develop unconventional solutions to problems? Are you an upper-level student with basic theoretical and practical experience? Or are you a professional with initial work experience in the field of operations?

If so, we invite you to share your ideas on operational excellence with us by participating in our Operations Excellence Academy on November 13 to 14, 2014 in Breukelen (near Amsterdam).

The academy offers you a unique opportunity to experience the day-to-day work of a McKinsey operations consultant. You will work on developing the best practice in the fields of operational excellence and step into the consultant role within a team of passionate professionals and McKinsey consultants. New experiences, lasting knowledge, and surprising results are guaranteed.

Operations Excellence Academy 2014
November 13 - 14, 2014
LEArN Center Nyenrode (close to Amsterdam)
http://www.operations-excellence.mckinsey.com
rid
Founder
Alma mater: UPM

Re: Viaja a Amsterdam con McKinsey el 13 y 14 Noviembre

Mensaje por rid »

Todos los gastos pagados, por si hubiera alguna duda ;)

Por cierto, es un evento para la práctica de Operaciones de McKinsey. En general, en esta práctica buscan a:
- Ingenieros/as
- Doctores (PhD)

rid
The only people who never fail are those who never try
jcramosfer
Becario
Alma mater: Escuela Superior de Ingenieros de Sevilla
Linkedin: es.linkedin.com/pub/josé-carlos-ramos-fernández/57/47/b0/

Mensaje por jcramosfer »

Hola a todos, me han enviado esta mañana un email confirmándome que he sido seleccionado para este evento.

¿Alguien del foro ha sido seleccionado también o tiene referencias de los años anteriores?

Muchas gracias!
Aoperez
Becario

Mensaje por Aoperez »

Yo también voy para allá en principio (tengo examenes y no es definitivo). Aunque tengo la suerte de que a mí me pilla algo más cerca.

Un saludo!
Responder