Oliver Wyman – Case Competition Iberia

Septiembre 29
09:55 2016

Oliver Wyman organiza una competición de casos durante otoño de este año. No te pierdas esta oportunidad de competir con compañeros y contra otras universidades para ganar la competición. Sigue leyendo para obtener más información:

OLIVER WYMAN – CASE COMPETITION IBERIA

AUTUMN 2016

DISCOVER OUR WORLD and learn about the unique opportunities at Oliver Wyman that will accelerate your career

Are a you a student of a Spanish or Portuguese institution?

Do you want to compete against peers and other universities in our third edition of the Oliver Wyman Iberia Competition?

Check the full rules on www.oliverwyman.com/iberia-case-competition and win a cash prize plus the chance to automatic entry into the Oliver Wyman interview process, as well as the opportunity to meet the Oliver Wyman team and experience the world of management consulting.

Oliver Wyman case prep